Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2007

Πολυγαμικοί,μονογαμικοί,η απλά έχουμε όλοι το ''κουμπί'' μας?

Έτσι και μου πει ποτέ άντρας "πιγκουινάκι μου σε απάτησα λόγω της πολυγαμικής μου φύσης",θα τον πλακώσω στο ξύλο (εντάξει θα πληρώσω κάποιον να το κάνει :-ρ),όχι μόνο που μου το είπε χωρίς προφανή λόγο,αλλά και που δεν μπήκε καν στον κόπο να μου πει την αλήθεια ή τουλ να σκεφτεί ένα αληθοφανή λόγο!
Άκου πολυγαμική φύση!!
Σαν άτομο που ανήκει στα ''όχι και τόσο πιστά μεχρι αηδίας άτομα'' έχω να δηλώσω χωρίς φόβο και με πολύ πάθος οτι μπορεί να μην πιστεύουμε στο θεσμό της σχέσης (δεν θα ξεχάσω την ατάκα του:μα πως είναι δυνατον να την θέλω,η κοπέλα έχει σχέση!!)[ήρεμη είμαι,βαθειές αναπνοές],που είχα μεινει,α ναι,μπορεί λοιπόν να μην πιστεύουμε στις σχέσεις,αλλά πιστεύουμε στην καρδιά μας κυριε πρόεδρε!,και όταν αυτή χτυπάει σε ένα συγκεκριμένο όνομα δεν μας αφορά το κρεββάτι κανενός άλλου!!Εκτός αν είναι ο πανέμορφος 27 χρονος ινδιάνος που είχαμε στη δουλειά χτες,αλλά και πάλι οχι!Πολύ ωραίος Δανάη,πρέπει να είχε κάποια αρρώστια,δεν εξηγείται διαφορετικά..Ωραιομελίτιδα ίσως..{ο Κώστας έχει το cd 3 doors down με το Landing in London και τώρα το ανακάλυψα,το έχω λιώσει το κακόμοιρο απο το repeat!!!}

Δεν υπάρχουν σχόλια: