Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007

Δεν τον θέλεις.Θα τον πάρω.

Σε μια ιδιαίτερη καφετέρια 3 κορίτσια πίνουν τον καπουτσίνο τους..και ξαφνικά:
Α- Καλησπέρα κορίτσια!
Β,Γ- Καλώς την κι ας μη χώρισε!
Δ- Τι?ακόμα με αυτό είσαι??
Α- Γιατί βρε κορίτσια?!Το περδικάκι μου..?
Β- Του έχει βγάλει και ψευδώνυμο,παιδιά θα τρελαθώ!
Γ- Βρε γλυκειά μου,βρε ζουζούνα μου δεν τα είπαμε?Θα τα ξαναλέμε πάλι?
Α- Πότε να είπαμε?τι?πείτε μου ανησυχω!
Δ- Φως φανάρι,της έχει κάνει μάγια της κοπέλας,να ξεχνάει ότι της λέμε!
Β- Δεν υπάρχει περίπτωση να την μαγεψε,για αυτό είμαι σίγουρη!
Δ- Τι λες τωρα,βρίσκεις άλλη εξήγηση?
Β- Δεν γίνεται σου λεω..Θα έπρεπε να ξέρει να διαβάζει!
Α- Κορίτσια,πάνω σε αυτό θα ήθελα να σας πω κάτι..
Γ- Προσπάθησες να του μάθεις και δεν γίνεται τίποτα,ε?..αναμενόμενο.
Α- Κοιτάξτε..το έχω σκεφτεί πολύ όλο αυτό τον καιρό..
Δ- Τα χαπάκια μου Β,δεν μάρέσει το ύφος της..
Α- Δεν θα του πω να χωρίσουμε.Τον θέλω!
Δ- Γ ΤΟ ΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ!!!!
Α- Είμαστε καλά μαζί,γιατί όχι?!
Β- ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!
Γ- Βαθειες ανάσες,θα μας ξεκάνεις με τα καμώματα σου!
Δ- Βρε κουκλίτσα μου,σύνελθε!Ας ξεκινήσουμε απο τα βασικά:Σε 10 χρόνια θα είσαι ευτυχισμένη?
Α- Τι έχουμε σε 10 χρόνια..?
Β- Πανσέληνο..
Γ- Να μια απάντηση που θα έδινε..αυτός.
Δ- Σημείο αναφοράς,ξύπνα!
Α- Γιατι??εσυ κανεις τις ερωτικές επιλογες σου με βλέμα καρφωμένο στα 10 χρόνια???
Β- ΤΙ ΕΓΙΝΕ Α??ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΘΕΜΑ????
Α- Μα τωρα είμαι καλά!!Που να ξέρω τι θα γίνει σε 10 χρόνια????
Γ- Χαρά μου..Δεν σου είπαμε να τον χωρίσεις και τώρα..Απλά να μην το βγάλεις απο τα σχέδια σου..τα άμεσα!
Α- Εγω τον θέλω.
Δ- Μαγια τελικά.
Γ,Β- Σιγουρα.

Σας αγαπώ πολύύύύύύύύ΄!!!! :)

2 σχόλια:

lazinio είπε...

μάγια έκανα μια νύχτα που είχε φεγγάρι που λέει και ο δάντης

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δεν μπλέκομαι σε γυναικοκουβέντες... αλλά μου αρέσει να τις κρυφοακούω!