Τετάρτη 28 Μαρτίου 2007

Today's Hate List



1) Οι συνταγές. Πράγματα που δεν πρόκειται να φάω (τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον ή μέχρι να ανοίξει ένα γκουρμάδικο που θα έχει κρεμμύδια shallot και τυρί Asiago μέσα στο οικοδομικό μου τετράγωνο), αλλά μου τρώνε χωρίς καμία τύψη το χρόνο για να τα προσφέρω γραπτά στο αναγνωστικό κοινό. Είναι ύπουλα πράγματα οι συνταγές. Ξαφνικά εκεί που δεν το περιμένεις βρίσκεσαι να χάνεις 20 λεπτά διερωτώμενη: τί εννοεί ο ποιητής να προσθέσεις το ζωμό κοτόπουλο ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΨΙΧΟΥΛΩΝ;;;
2) Το σεντόνι. Μπλέκεται στα πόδια σου, είναι αναποφάσιστο, ρηχός και αφιλοσόφητος χαρακτήρας. Χίλιες φορές κουβέρτες.
3) Η Παπαρίζου. Ξέρει αυτή.
4) Το σουτιέν μου. Επίσης ξέρει αυτό.
5) Το κτητικό "μου" δίπλα στο όνομα μου, όταν δεν προέρχεται από άτομα που όντως έχουν κάποιο λόγο να το κάνουν.
6) Οι γόβες Νο41. Τις αγόρασα σε μια στιγμή αδυναμίας, όπου τα πόδια μου ήταν πρησμένα μετά από ολοήμερο ρεπορτάζ. Μέγα λάθος. Τώρα κυκλοφορώ με κομψές, 12ποντες βάρκες που μου βγαίνουν σε κάθε βήμα.
7) Τα αρώματα που δεν μένουν στο δέρμα μου και πρέπει κάθε τόσο να ψεκάζομαι λες και έχω ψύλλους.
8) Το περιεχόμενο του πορτοφολιού μου. Εκνευριστικά μινιμαλιστικό.
9) Η αρχισυντάκτρια μου. Η αρχισυντάκτρια μου. Η αρχισυντάκτρια μου. Η αρχισυντάκτρια μου. Η αρχισυντάκτρια μου. Η αρχι

4 σχόλια:

ADERGHIL είπε...

...τι ξέρει η Παπαρίζου?

Alma Libre είπε...

Το πιο εκνευριστικό με τις συνταγές που γράφεις είναι οτι πρακτικά δεν τις μοιράζεσαι με το κοινό σου..εμάς.
Σε οτι αφορά το πορτοφόλι σου,η ειρωνία είναι πως αν το πουλούσες θα μπορούσες να το γεμίσεις αν το είχες ακόμα.
Τις γόβες σου θα μπορούσα να πω πως δεν τις έχω δεί,αν και θα ήταν ψέμα.Τις έχω δει όλες,σε μορφή βουνού στο δωματιο σου μια μερα δικής σου αναποφασιστικότητας.Το οτι δεν σε είδα με την πρώτη εκείνη την ημέρα αντιθέτως θα ήταν αλήθεια.
Τα υπόλοιπα θα τα πούμε από κοντά.. :-*

Νίνα είπε...

χαχα ναι ολοι εχουμε τρομερη σχεση με τους αρχισυντακτες μας..........!!!Μωρε απο αρχι ξεκιναει..αλλα ενιοτε του βαζω αλλη καταληξη............!!!

Νίνα είπε...

βρηκες γοβες νουμερο 41???

πουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ?