Παρασκευή 16 Μαρτίου 2007

If you can't beat them, tag them

Αφού επιμένεις...

1. Πραγματικά, έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα με τη διάταξη των πραγμάτων γύρω μου. Είμαι ακατάστατη και χαοτική, αλλά για να μπορέσω να δημιουργήσω το οτιδήποτε, πάντα το τηλέφωνο πρέπει να είναι σε ευθεία και παράλληλο με την πλευρά του τραπεζιού. Το σημειωματάριο ακριβώς δίπλα, να σχηματίζει τέλειες και παράλληλες γωνίες με την πλευρά του τηλεφώνου. Τα ποστ-ιτ, κάτω από τη μολυβοθήκη και αριστερά από το σελοτέιπ, ευθεία και παράλληλα μεταξύ τους...
2. Έχω μυωπία. Αλλά δεν φοράω ποτέ τα γυαλιά μου. Αναγνωρίζω τους ανθρώπους από το περίγραμμα, τα ρούχα και τα μικρά πράσινα πεταλουδάκια που φτερουγίζουν γύρω τους.
3. Πάντα στέκομαι με το ένα μου πόδι στις μύτες σα να φοράω πουέντ. Το κάνω χωρίς να το καταλαβαίνω. Και ναι, είναι τόσο γελοίο όσο φαντάζεσαι.
4. Ποτέ δεν μπορώ να βρω που έχουν πάει όλα εκείνα τα κοσμήματα που κατά καιρούς αγοράζω. Τα φοράω μία, άντε δυο φορές και μετά, αγνοείται η τύχη τους. Κάποια στιγμή θα σκάψω κάτω από τα σανίδια του σπιτιού μου και θα βρω ένα σεντούκι γεμάτο από χαμένους θησαυρούς ετών. Είμαι σίγουρη.
5. Φοβάμαι τις σκάλες.

1 σχόλιο:

Alma Libre είπε...

Καλημέρα φρυγανιά μου!!Πόσο έλλειψα..3 μέρες,και βρήκα 2 πολύ καλά ποστς σου!!(και ειλικρινέστατα) ;-p
Και ναι,φοβάσαι τις σκάλες,εμποδιστικά πολύ..!