Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2006

Κυριακή βράδυ. Ή Δευτέρα πρωί;

Τι μου'μεινε από ένα υπερglamorous πουσουκού;

1) Τα καπέλα-μελισσοκόμος του Giorgos Eleutheriades
2) Η καράφλα του ενός από τους Deux Hommes
3) Η Patricia Field up close and personal...και λένε εμένα κιτς!
4) Ένας καβγάς που φοράει Prada
5) Φουσκάλες από τα τακούνια
6) Μια όρεξη για shopping (σιγά το νέο)
7) Μια όρεξη για...σκέψεις που κάνουν κακό. Για συναισθήματα που κάνουν κακό. Και που μπορούν να κάνουν ακόμα και το πιο glamorous πουσουκού του κόσμου να μοιάζει...άδειο...μια φλούδα στο αμύγδαλο του κόσμου...

"Που να πάρει η ευχή
βρέθηκε πάντα να ζητάμε
αυτό ίσα που δε γίνεται.

Άμε δάκρυ μου, άμε
Πάρε τους δρόμους του ουρανού
Για σένα η αγρυπνία τούτη..."

(Οδ. Ελλύτης, Το Αμύγδαλο του Κόσμου)
8) Μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια. Και καμία όρεξη για make-up. Oh wait, έχω το Party survival Kit που μου έκαναν δώρο. Για αμετανόητα party girls σαν κι εμένα. Γιούχου...
Το αμύγδαλο του κόσμου είναι πικρό.
Και δεν μπορείς να το βρεις
παρεξ αν κοιμηθείς
μισός έξω απ' τον ύπνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: