Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2006

Τα ιδια..και τα ιδια :-p

Έχεις καταλάβει τι μας λείπει Δανάη,έτσι?Ένα μόνο γιατι όλα τα άλλα τα έχουμε.Η πρωτοτυπία Δανάη.Και δεν εννοώ στην στυλιστική σου άποψη(φυσικά!).Το σκεφτόμουν χτες.Μόνο τεσσερα είδη υπάρχουν πια για μας.Κανένα άλλο.Οι άντρες μας κατηγορούν άδικα οτι τους βάζουμε όλους σε ένα τσουβάΛι.Λάθος!Σε τέσσερα τους βάζουμε,και έχει η καθεμία το δικό της.Μπορεί να διαφέρει στο μέγεθος,της Ευούλας ας πούμε θα μπορούσε να ήταν και πουγκάκι,αλλά το περιεχόμενο δεν αλλάζει και ιδιαίτερα..
Και επειδή σε βλέπω που ήδη έχεις σηκώσει το δακτυλάκι σου επιθετικά να μου απαντήσεις,ένα έχω να σου πώ:Βλάσης.
Και μην γυρίσεις ειρωνικά να μου πεις οτι το δικό μου γούστο στους άντρες έχει απόκλιση γηπέδου,γιατί το ξερεις φάση είναι και θα περάσει,και κακία σου εκ μερους σου που το σκέφτηκες .Καλημέρα φρυγανίτσα μου:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: